Bestyrelsen & sekretariatet
Dansk Softball Forbunds bestyrelse består af 6 medlemmer og én suppleant. Bestyrelsen vælges årligt på repræsentantskabsmødet. Du kan finde kontakt oplysninger samt se ansvarsområder på de siddende bestyrelsesmedlemmer nedenfor. Bestyrelsen arbejder for at fremme forbundets vision og mission ud fra nogle kerneværdier, som blev nedskrevet i 2023.
Listen over de kommende bestyrelsesmøder findes i kalenderen. Bestyrelsen følger direktivet “Grundlag for god ledelse”, som er vedtaget på bestyrelsesmøde d. 9. april 2024. God ledelse i Dansk Softball Forbund 2024
Strategi 2022-2025
Dansk Softball Forbund arbejder ud fra en firårig strategi. Vi koncentrerer os om to forskellige områder
Du kan finde referaterne fra repræsentantskabs- og bestyrelsesmøder her.
Sekretariatet
Sekretariatet servicerer, støtter og hjælper alle klubberne, udvalgene og bestyrelsen. Det kan f.eks. være praktiske opgaver i forbindelse med møder, kurser og nye projekter.
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@softball.dk
Hvis jeres klub har et PR-arrangement, åbent hus, skolestævne eller andet, så kan I hente diverse udstyr her i idrættens hus. Du finder bestillingsskemaet her; Softball Udlånsseddel 2023.
Bestyrelsen
Mette Nissen Jakobsen
Klubkontakt for: Gladsaxe og Lyngby
Bestyrelseskontakt til: Internationale
Peter Christensen
Klubkontakt for: Stenløse og Egedal
Bestyrelses kontakt til: Strategi
Ejnar Mikkelsen
Klubkontakt for: Hørsholm
Bestyrelses kontakt til:
Personaleansvar, Økonomi og Forretningsudvalget
Helle Sylvest
Klubkontakt for: Nordfyn, Østfyn og Odense
Bestyrelses kontakt til: Baseball5, Inklusion, Slowpitch og Pige Indsats
Anton Schiøtz Brown
Klubkontakt for: Amager og Ballerup
Bestyrelses kontakt til: Eliteudvalg, Dommerudvalg, UIC og Turneringsudvalg
Vivian Culp
Klubkontakt for: Aarhus
Bestyrelses kontakt til: Kommunikation- Medie-IT, Baseball